Tuesday, February 16, 2010

Bagaimana INFINITY Membantu Anda Memperolehi Pendapatan Tetap??



Anda telah melengkapkan minimam 4 rakan a
nda di bawah anda seperti gambarajah di atas.

Anda mungkin tertanya-tanya bagaimanakah pula pengagihan duit RM100 dari downline rakan anda ?

Cara nya adalah begini :-


Cik Rosmah membayar RM100 pada anda samada dalam bentuk CASH / TUNAI mahupun melalui transaksi bank dan Cik Rosmah adalah downline yang pertama bagi anda.


Manakala En. Liow (downline anda yang kedua) akan mengagih duit RM100 pada upline anda. Apabila En. Liow memberi duit pada Upline anda, maka En. Liow akan bertukar menjadi downline pada Upline anda.




Seterusnya downline anda yang ketiga, Cik Salmah akan memberi RM100 dalam akaun anda.


Dan akhir sekali En Muthu (downline yang ke 4) akan mengagihkan RM100 pada upline anda juga. Apabila En. Muthu memberi duit pada Upline anda, maka En. Muthu akan bertukar menjadi downline pada Upline anda

Setelah pengagihan RM100 downline anda dan downline upline anda yang baru adalah seperti berikut :-

LEVEL YANG PERTAMA

Setelah anda berjaya melengkapkan 4 orang yang pertama barulah downline anda seperti Cik Rosmah dan Cik Salmah boleh mencari downline baru untuk mereka pula mendapat pulangan modal RM100 dan seterusnya menikmati hasil RM100 dari anggota baru rekrut mereka.


Katakan downline Cik Rosmah dan Cik Salmah seperti tertera di atas maka agihan wang RM100 dari downline mereka adalah lebih jelas dinyatakan seperti gambarajah di bawah :-


Setelah agihan wang RM100 yang dihasilkan oleh downline Cik Rosmah dan Cik Salmah maka downline baru anda dalam bentuk satu baris adalah digambarkan seperti di bawah :-



Begitulah seterusnya pada langkah-langkah yang berikutnya sehingga INFINITY ini dapat memberikan anda pendapatan yang tetap setiap bulan sehingga ke akhir hayat anda.

Bagaimana pula ianya memberi pendapatan tetap secara bulanan ??

Mudah saja. Setiap downline anda dikehendaki membuat bayaran RM100 pada akaun anda pada setiap bulan.

Umpamanya jika Wendy menjadi downline anda pada 5hb Ogos 2008 maka Wendy pada 5hb September 2008 dikehendaki memasuki RM100 terus pada akaun anda.

Begitu juga pada Cik Rosmah.. jika Cik Rosmah menjadi ahli lebih awal pada 28hb July 2008 maka Cik Rosmah dikehendaki juga membuat transaksi samada tunai atau online terus pada akaun anda pada 28hb Ogos 2008.

Setelah membuat pembayaran secara bulanan anda dikehendaki mengaktifkan kembalikan akaun Cik Rosmah dan Cik Wendy. Barulah Cik Rosmah dan Cik Wendy menikmati hasil bulanan dari downline. Selagi Cik Rosmah dan Cik Wendy tidak membuat bayaran bulanan , anda JANGAN mengaktifkan akaun mereka. Dengan kegagalan mereka tidak membuat pembayaran akan menyebabkan bayaran bulan downline Cik Rosmah dan Cik Wendy akan memasuki terus ke akaun anda.

Begitulah seterusnya ... yang mana ianya dapat menjamin pendapatan tetap anda secara bulanan.

Jika anda aktif dalam INFINITY berapakah pendapatan bulanan yang bakal diterima ?

No comments:

Post a Comment