Tuesday, February 16, 2010

Daftar Guna SMS

Sila SMS seperti berikut <> dan hantar ke 013 2203389.

Pihak saya akan membalas SMS anda dengan menyatakan maklumat yang dikehendaki dari pihak anda ATAUPUN bolehlah menghantar email pada saya di bee87_ais@yahoo.com


Tidak dinafikan sistem INFINITY ibarat mainan kutu moden yang mana pihak syarikat tidak langsung memegang duit RM100 anda sebaliknya pihak syarikat hanya menyatakan pada siapa anda dan downline anda patut memasukkan RM100. Pihak syarikat hanya menyimpan database downline anda untuk rujukan anda.

Pihak downline anda harus menyatakan bukti pada anda jika sekiranya mereka telah membuat pembayaran pada anda samada bukti melalui "online" atau pun melalui payment slip.


Setelah terbukti pembayaran downline barulah anda mengaktifkan akaun mereka.

Tidak dinafikan juga potensi anda untuk mendapat income tetap secara bulanan begitu besar. Ianya dapat membantu anda dari segi kewangan samada masalah kewangan personal mahupun syarikat.

Jika anda ingin menjadi ahli INFINITY boleh anda menghantar SMS pada saya untuk diberikan butiran maklumat pembayaran dan seterusnya memudahkan saya mengaktifkan akaun anda.

Sila SMS seperti berikut <> dan hantar ke 013 2203389.

Pihak saya akan membalas SMS anda dengan menyatakan maklumat yang dikehendaki dari pihak anda ATAUPUN bolehlah menghantar email pada saya di bee87_ais@yahoo.com

No comments:

Post a Comment